Måndag, ny vecka

Då var det dags för en ny vecka. Jag ser fram emot att ta hand om mig själv igen. Förra veckan blev det inte alls mycket träning för min del och under helgen har jag slarvat som fan med att äta bra. Men idag började jag med en rejäl frukost. Har dock insett att jag inte klarar av att äta så mycket till frukost så blir nog inga såna här frukostar igen, haha. Jag drack kaffe och c-vitamin. Hade även överbliven smoothie från häromdagen gjord på: banan, blåbär, hallon, kiwi, jordnötssmör och naturell yoghurt. Och så åt jag en halv grapefrukt och två löskokta ägg. Klarade inte av att dricka upp smoothien så fick slänga hälften. Har alltid haft problem med att äta mycket till frukost. Men gott var det, och nu ska jag fixa mig och dra till gymmet. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback