Min fredag

Vid tio tiden i fredags började jag röra mig i snöovädret mot Suss, hemska väder. Tur att jag hade en gigantisk luva på jackan annars hade jag varit genomblöt. Väl hos Suss började hon fixa mina naglar som behövde förnyas. Vi körde på knall rosa och vitt/silver glitter på ringfingrarna. Är super nöjd. Vi kollade på tv och var med hennes dotter och strax innan sex kom pappa och hämtade upp mig.
 
 
 
Några minuter efter att jag kom hem så kom Malin (Victors flickvän) över. Vi satt och tog igen massa saker. Vi ses sällan men varje gång vi ses babblar vi hur mycket som helst och det är så lätt att prata med henne. Synd att hon bor i Gävle så att vi inte ses så ofta. Vid åtta tiden åkte hon vidare till Victor.
   Då blev det pappas hembakade pizza med min bror och Adam som var på besök. Pappa hade gjort en specialare och pizzan var riktigt god. Till maten blev det några glas rött (försöker vänja mig vid rött vin då jag annars nästan bara dricker vitt). Och det var faktiskt gott. Vi hade en trevlig kväll. Efter maten blev det kaffe och lite spel sedan följde jag och Adam min bror en bit när han skulle hem. När vi kom hem så sov pappa och jag och Adam kollade lite The Walking Dead innan vi gick och la oss. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback