Nyttigt lchf-bröd

Här kommer receptet på de goda lchf-frallorna. Jag gjorde några ändringar då jag inte hade alla ingredienser hemma. Så ni får pröva er fram vad som är godast. Till 6 st små frallor behöver du:
 
1,5 dl mandelmjöl
2 msk fiberhusk
2 msk linfrön
2 msk solroskärnor (jag hade sesamfrön)
1 tsk bakpulver
0,5 tsk salt
2 ägg
1 dl creme fraiche (jag hade philadelphiaost)
2 msk smält smör
 
Sätt ugnen på 200 grader. Blanda de torra ingredienserna först och ha sedan i resten. Rör om till en jämn smet och låt den vila 5 minuter. Rulla till bollar och lägg på en plåt, strö över riven ost (frivilligt) och grädda 20-25 minuter. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i Hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback