Onsdag&Torsdag

Igår tog jag och Adam det lugnt hela förmiddagen. Vid fyra tiden gick jag en powerwalk med Angelica. Vi gick 1h och 4 min och 7,48 km. Efter promenaden drog jag hem och duschade innan jag gick för att möta Adam. Vi drog till Ica och sedan hem till min bror där vi bjöds på en god middag. Efter maten satt vi och pratade tills det var dags för mig och Adam att dra hem till mig igen och se finalen av PH. Sedan blev det film innan sängdags.
   Idag har jag fixat lite hemma och bara degat i sängen med Adam. Vi har varit väldigt osociala då vi spelat både Quizkampen och Flappy Bird på våra mobiler. Men trots det så njuter jag av hans sällskap. Vid halv nio på kvällen tog vi bilen till Ica och sedan skjutsade jag hem honom. Idag sover vi inte tillsammans för första gången sedan i söndags. Kommer att kännas ensamt men inatt sover pappa hemma och imorgon sover förhoppningvis Adam här igen. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback