Proteinpannkakor

Idag tog jag sovmorgon och sov ut, så skönt med tio timmars sömn. Tråkigt att det är så jävla mörkt ute bara, man blir ju orklös. Vaknade iaf och gjorde mig en nyttig frukost. Var sugen på pannkakor så efter eget recept prövade jag att göra proteinpannkakor. Det var helt okej och super mättande. Jag hade i:

2 ägg
1,5 dl proteinpulver (i mitt fall whey-80 i smaken cookies and cream)
ca 1 dl mjölk (ngt mindre)
en nypa salt
ca 10 g smält magarin
 
Rörde bara ihop allt och stekte små pannkakor vilket blev 7 st. Jag blev mätt redan på nr två. Till det hade jag varma hallon med kanel och en tesked stevia (sötningsmedel) och riven kokos. Helt klart en bra frukost som håller en mätt länge. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback