Tre grunder i min sminkning

Tänkte tipsa om tre produkter jag använder när jag ska sminka mig som är grymma. De här använder jag alltid som grund om jag ska iväg och verkligen ska sminka mig, men inte när jag bara ska träna eller umgås på hemmaplan.
 
Jag börjar alltid morgonen med att återfuka ansiktet, den här dagkrämen är min största favorit.
 
Sedan tar jag concealer under ögonen och vid näsvingarna. Den här ljusar upp men täcker inte speciellt.
 
Det här anti-shine sticket använder jag där jag blir glansig, alltså t-zonen och den fungerar galant.
 
Efter de här produkterna använder jag mineralpuder, solpuder(som shading), rouge, ögonbrynspenna och mascara. Sedan har jag en vardagssminkning som verkligen ser vardaglig ut. Ciao<3

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback