Wokout

Igår gymmade jag i 1h&20 minuter. Jag började med 20 minuter på bandet då jag powerwalkade fem min, sprang 10 min och powerwalkade 5 min igen. Riktigt svettigt vill jag lova. Sedan körde jag 50 minuter styrka. Armar, bröst och övre ryggen. Enligt Adam får jag inte säga att jag träna armar utan jag tränade bland annat deltamuskeln, biceps, triceps och kappmuskeln. Men kommer nog fortsätta skriva armar, mycket lättare haha. Jag avslutade med 10 minuter stretch sedan gick jag hem. Väl hemma när jag skulle hoppa in i duschen såg jag att träningsbyxorna gjort avtryck på mitt ben. Så det stod "Workout" på benet, helt sjukt men jag fick mig ett skratt och det försvann efter ett tag som tur var. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback