1h&15 minuter på gymmet

Jahaja, fjärde dagen i rad jag tränat nu. Ibland lönar det sig att vara arbetsslös så att man får en massa tid till annat bra. Drog i alla fall till gymmet på kvällen idag och det var smockat med folk när jag kom, fick vänta på att få en konditionsmaskin. Så nästa gång lär jag inte träna den tiden. Började med 20 minuter kondition på crosstrainern där jag brände 481 kalorier. Sedan körde jag 45 minuter styrka och då var det återigen armar, bröst och övre ryggen. Träningsvärken hade inte ens hunnit släppa sedan sist. Men det var galet skönt. Längtar tills jag inte har så här överdriven träningsvärk bara, hela kroppen är öm varje dag. Avslutade med 10 minuter stretch. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback