Bio igår

Igår åkte jag och kollade på bio med Adam, Fredrik och André på eftermiddagen. Vi kollade på filmen Wolf of Wall Street. Jag fick återförenas med min älskade snyggaste Leonardo Dicaprio, han är ju för grym. I övrigt så var filmen bra, den var himla rolig från och till och bjöd även på action och himla mycket naket. Måste säga att kvinnorna i filmen hade kroppar att dö för, sedan om det är äkta eller tv det vet jag inte, men vilken inspiration. Efter bion fick jag och Adam skjuts till Viksjö centrum där vi köpte med oss mat och drog hem till mig. Vi myste och kollade på filmen Frozen och strax innan tolv åkte Adam hem.
   Över till idag då, vaknade strax innan tolv och åt en god frukost bestående av två ägg, kaffe, c-vitamin och varma hallon med vanilj kesella. Sedan fixade jag mig och skulle iväg och möta en kompis. Men det ställdes in i sista sekund så istället tänkte jag ta mig till gymmet och svettas lite. Ciao<3
 

Kommentarer
Postat av: louize

Jobbar du kvar på dagiset? :)

Svar: Nej det gör jag inte (:
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback