Gymnasiet tider

Satt och bläddrade bland bilder igårkväll och hittade en massa från gymnasiet. Blev nostalgisk och saknar verkligen att få umgås med mina favorit tjejer varje dag. Så tänkte lägga upp lite bilder och dela med mig till er så att ni också kan bli nostalgiska. Stor kärlek till er tjejer! (Bilderna är helt i oordning!) Ciao<3
 
Matsalskorten, hemsk bild från ettan i gymnasiet.

Picknick med klassen, den här dagen började jag umgås med Natali och Sara.

Min docka jag skapade till en dock-film vi gjorde.

Malin och Charlie i väntan på någon lektion.

Sara och Natali som gör något fuffens under lektionstid.

Så fort våren kom satte man sig alltid vid det såkallade "soldäcket".

En mask jag gjorde.

Jag och Charlie brukade alltid turas om att massera varandra på lektionerna.

Jag ritade av kräftor i olika vinklar.

I klassrummet.

Natali och Melina i datorsalen.


I idrott B i trean åkte vi och campade.

Under campingen.

Jag, Malin och Natali delade tält.

Alla dessa häften man skulle läsa jämt.

Malin somnade ofta på lektionerna.

Under en tid i gymnasiet hade jag och Sara likadan hårfärg.

Målade av en bild jag fotat i en spegel.

Vi tjejer hade det alltid så mysigt tillsammans.

The Boss.. Nä driver, men jag och mina mysiga tjejer som var trötta efter Älvsjö-mässan.

Malin drömmer sig bort från skolan.

Natali forever alone.

Skapade och inredde ett baby-rum i miniatyr.

En tavla jag målade.

Plugg, plugg och plugg.

I webbdesign skapade jag min egna bio kedja och skapade en hemsida till den.

När man hade tråkigt under lektionerna.

På min födelsedag i trean, all dressed up.

Projektarbetet i trean, sydde en egen outfit.

Resultatet som fick visas upp i Jakobsbergscentrum.

Min "medalj" från klasskivan.

I trean när lektionerna gick över till håltimmar låg vi i solen och stekte på "soldäcket".

På "soldäcket".

Jag gjorde en godis-lampa, inte det lättaste när jag hade godisförbud at the moment.

Natten innan studenten smög vi oss till skolan och klottrade på marken där vi sprang ut.

Bästa ES3B.

Sara.

Nervösa tjejer som strax skulle springa ut.

Camilla, jag och Sara efter champagne frukosten.

På champagne frukosten.

Taggade brudar, finaste klassen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååhhh snacka om nostalgitripp! FAN vad jag saknar den tiden alltså!! Sjukt! Vi måste planera in en helg snart! <3<3

Svar: Eller hur! Jag med, verkligen. Ja det får vi göra snarast! :D <3<3
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback