Helgen

Min helg var grym. På fredagen drog jag till Marquise med Natali, Sofia och Emma. Strax innan fyra hämtade Nick upp mig och skjutsade hem mig då han ändå var inne i stan. Måste säga att det var på tiden att vi såg varandra efterom vi inte ens stött på varandra det senaste halvåret. Väl hemma blev det telefonsnack med Adam innan jag däckade.
 
 
   På lördagen vaknade jag vid halv två och en timme senare tog jag bilen till Systemet där jag mötte upp brorsan. Vi köpte vin och åkte sedan hem till honom. Där letade vi recept till en tre rätters middag som vi tänkte bjuda pappa på. När vi hittat recepten tog vi med oss fyra sopsäckar pant och åkte och pantade i centrum. Nästan pinsamt hur länge vi stod där, och självklart fick jag blåsor eftersom jag var tvungen att skruva upp alla lock då flaskorna var helt skrynkliga. Men när vi var klara drog vi in på Ica och handlade. Sedan åkte vi direkt hem till mig och började laga maten. Tog över tre timmar innan vi var klara. Pappa bjöd på en drink och sedan var det dags att äta. Efter maten kom Adam över och så spelade vi Bezzerwizzer till sent. När pappa lagt sig skjutsade jag hem brorsan och sedan blev det massage med Adam tills klockan blev alldeles för mycket.
 
 
   På söndagen segade jag och Adam. Spelade Zelda på Wii och gick till Grillen för att köpa hem sallad. Sedan kollade vi på en sjukt spännande och bra film som heter Escape Plan. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback