Ingen energi på gymmet

Precis innan jag gick till gymmet så fick jag syn på att min hamster Nellie dött. Så försökte ta reda på hur jag skulle göra med henne innan jag kunde ge mig av. Var inte alls på humör på gymmet och hade ingen energi utan kände mig mest svag. Så jag körde 15 minuter på bandet då jag gick i uppförsbacke och gick endast 1,63 km och brände bara 226,2 kalorier. Sedan körde jag 50 minuter styrka, ben och rumpa. Avslutade med 10 minuter stretch sedan gick jag hem.
   Hemma färgade jag håret mörkare sedan gick jag till Olles Kiosk med Paula för att hämta ut ett paket. När jag kom hem åt jag middag och jag har precis städat undan lite här hemma. Om en stund kommer Adam över och senare kommer även Nick. Vi ska begrava lilla Nellie. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback