Lchf bröd

Idag vaknade jag tidigt när Adam drog till jobbet. Tog ett tag att somna om men sedan sov jag till strax innan elva. Har bara tagit det lugnt sedan jag vaknade. Bakade nyttiga lchf bröd till frukost för att variera lite. Gick jätte snabbt att göra och de var faktiskt goda. Jag hade ost och gurka på och blev riktigt mätt. Satsen jag gjorde räckte till sex frallor. Receptet finner du nedan:
 
2 ägg
2 dl riven ost
1 dl mandelmjöl
1 tsk bakpulver
 
Du rör bara ihop smeten och sedan klickar du ut det på en plåt och in i ugnen 10 minuter på 225 grader. Helt klart värt att pröva om man är sugen på att äta bröd men inte vill vara onyttig. Nu ska jag fixa mig och strax ta mig till gymmet. Fjärde dagen gym i rad, känner mig duktig. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback