Lugn fredag och galen lördag

I fredags var jag helt död efter träningen. Gymmade i en timme och 20 minuter. Började med 20 minuter på bandet då jag gick snabbt och även sprang. Sedan körde jag 50 minuter styrka och det var magen och nedre ryggen som stod på tur. Avslutade med 10 minuter stretch.Efter gymmet gick jag hem och duschade och sedan drog jag hem till Angelica. Drack pepparkaks-kaffe och pratade tills klockan närmade sig tio på kvällen. Då promenerade jag hem och mötte upp Adam hemma. Gjorde mig lite middag sedan låg vi och myste och kollade film till sent.
   På lördagen drog jag hem till Therese vid fyra tiden. Färgade hennes hår (nu är vi båda mörkhåriga). Sedan lagade hon en god sallad som vi åt tillsammans innan vi gick hem till mig. Hos mig fixade vi oss och lyssnade på musik tills det var dags att ta bussen till jakan. Mötte upp min brorsa och hans vänner på bussen och så drog vi till PG. Det blev skratt, sång, bråk och dricka tills de stängde vid ett. Då tog vi oss in på MP där vi dansade loss hela kvällen. Var riktigt kul att festa med brorsan första gången ever. När de stängde tog vi taxi hem. Alla åkte till sitt förutom jag som tydligen tog nattbussen till stan. Där mötte jag upp Adam och Lukas och tog taxin hem till Adam. Där slaggade vi alla tre i hans säng. Vet inte hur många gånger jag vaknade av att de snott täcket, men annars var det mys. Gick upp vid tolv tiden och var helt död. Åkte hem vid tre och var nyss på Ica med Paula. Äntligen kan jag sitta och andas ut lite. Men hade en grym kväll igår. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback