Lunch och nya träningskläder

Idag gick jag upp vid elva, måste varit evigheter sedan som jag vaknade så "tidigt". Det var väldigt ovant att se sig själv i spegeln men tycker att jag rockar den röda färgen. Synd bara att inga kläder matchade, men i helgen lägger jag i en till färg i håret som förhoppningsvis ska underlätta lite.
   Vid ett tiden åkte jag och mötte Lisa i jakan. Vi gick och kollade i lite affärer och jag lyckades köpa mig lite nya träningskläder och en ny träningskalender. Fick en av Paula förra året som användes flitigt så var tvungen att ha en ny. Sedan mötte vi upp Therese och satte oss på Tasty's för att käka lunch och snacka skit. När jag skulle hem strax efter fem så träffade vi på Paula så jag tog sällskap med henne. Nu tänkte jag snart göra mig lite middag. Ciao<3
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback