Ny hårfärg och nya naglar

Det gick jätte bra att begrava Nellie igår tack vare hjälpen av både Nick och Adam. När vi var klara så åkte Nick hem och jag och Adam kollade på film innan vi gick och lade oss. Idag åkte han till jobbet tidigt och jag sov vidare en stund. Sedan mötte jag upp Suss och åkte till henne. Hon fixade mina naglar och jag blev riktigt nöjd! Vi hämtade även hennes dotter på förskolan och jag fick mysa lite med deras hund Callie. När vi var klara med naglarna så drack vi lite chai te innan det var dags för mig att åka hem. Nu sitter jag här och ska strax möta Paula och Therese på Ica. Har dessutom färgat håret mörkbrunt nu (igår) och jag trivs verkligen i det. Ciao<3
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback