Nya årets början

Onsdagen till fredagen bodde Adam hos mig. Vi segade som fan. Gick och lade oss fem på morgonen varje dag och gick upp mellan två-fyra på dagarna. Sjukt segt och tråkigt men ändå lite mysigt.
   Men på lördagen bestämde vi oss för att göra något. Så vi åkte och åt sushi i viksjö centrum. Sedan hämtade André upp oss och vi åkte och hämtade upp Niklas. Vi åkte till bowlinghallen där vi bowlade och drack öl. Jag förlorade men var lika glad för det. Efter bowlingen åkte vi till mp och festade till stängning. Blev lite käk med André på träffen sedan taxi hem där Adam väntade efter att ha åkt i förväg. Så sov vi hos mig.
 
 
   På söndagen blev jag upphämtad av Sara för lunch på Tasty's. Vi tog igen allt som hänt sedan i sommras och njöt av våra goda mackor. Sedan åkte vi hem till mig och slappade innan hon åkte hem. Då drog jag till Ica och handlade med Paula. Så gick vi till mig. Käkade middag och spelade Mario Kart Wii hela kvällen med lite serie uppehåll från och till.
 
 
   I måndags städade jag och fixade hemma. Tvättade och diskade och hade mig. På kvällen mötte jag upp Adam och åkte till Kista. Åt middag och kollade The Hunger Games - catching fire. Sedan åkte jag hem till mig och han hem till sig. Men det var en mysig kväll tillsammans och filmen var jätte bra.
   Igår gjorde jag ingenting. Fixade hemma och med saker på datorn bara. Ciao<3

Kommentarer
Postat av: Louize

Hur fick du tag i din lägenhet? :)

Svar: Jag bor inte i lägenhet :) Jag har en egen våning i ett hus som min pappa äger :).
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback