Nyår

Vaknade upp på nyårsafton och mådde hur bra som helst. Åkte till jakan där jag handlade strumpbyxor och tog en runda på systemet. Sedan köptes det mat på Ica med Paula och så bar det av hemmåt för att fixa sig. Vid halv åtta kom Paula över igen och åt middag. Sedan började gäster komma vid halv tio tiden. Vi blev riktigt många till sist och hade galet kul. På tolvslaget drog vi ut och smällde fyverkerier och skålade. Adam ringde strax innan tolv så att vi kunde prata på tolvslaget. Festandet forstatte hos mig och gick galet till. Jocke spelade piano och jag, Mathias och Mathilda sjöng. Klockrent. Vid tre kom Adam och deltog i festandet. Vid halv fem skickade vi hem alla och jag och Adam kom i säng vid sju tiden. Lyckat nyår. Ciao<3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback