Sjukt med träningsvärk

Igår var jag i jakan med tette och köpte nya hörlurar då mina pajjat. Sedan åkte vi till Ica i viksjö och handlade. Där mötte vi även Paula och jag tog sällskap med henne hem. Blev lite käk hemma sedan gav jag mig ut på en powerwalk med Angelica. Vi gick 1h&10 minuter och 7,95 km.
   Inatt sov jag riktigt dåligt pga träningsvärken från i måndags då jag körde mage/rygg. Varje gång jag rörde mig i sömnen vaknade jag till av smärta. Och har gått omkring som en tant här hemma. Bestämde mig ändå för att gå till gymmet. Där började jag med 20 minuter kondition på bandet. Gick 10 minuter och sprang 10 minuter. Sedan körde jag 45 minuter styrka, ben&rumpa. Avslutade med 10 minuter stretching. Promenerade hem och gjorde mig en god nyttig sallad till middag. På kvällen kom Adam över och kollade på PH med mig. Han åkte nyss hem och jag tänkte ta tag i lite saker här hemma. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback