The weekend

I fredags kom Paula över. Vi spelade Mario Kart Wii, en tradidtion vi har varje kall vinter. Sedan åt vi hembakad pizza med pappa, så sjukt gott. Efter maten spelade vi en stund till sedan kom Adam över och Paula åkte hem. Jag och Adam kollade film och slappade resten av kvällen.
   På lördagen vaknade jag tidigare än Adam och passade på att lägga en till färg i håret. Körde på chokladbrun för att få bort de blonda slingorna samt den intensivt röda färgen. Så nu har jag än mörkare ton i rött/brunt. När håret var klart åt vi frukost i sängen och myste tills det var dags att gå upp. Vid middagstid åkte han hem och käkade och jag åt framför ett avsnitt av Arrow. Vid tio-elva tiden mötte jag upp Therese och åkte till PG där vi mötte upp Adam och hans vänner samt några vänner till oss. Det hela slutade med att vi drog till MP där vi stannade tills stängning.
   Idag vaknade vi strax innan fyra. Den sömnen behövdes det kan jag säga. Vi åkte med pappa till Ica där vi mötte min bror. Vi handlade och köpte med oss pizza hem. Efter maten kollade jag och Adam på film och när filmen var slut åkte Adam hem. Så nu sitter jag här i min ensamhet och ska strax se serie. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback