Träning, ica och mys med Adam

Igår drog jag till gymmet på morgonen och körde 1h&10 min. Började med 15 min på crosstrainern där jag brände 346 kalorier sedan körde jag 45 min styrka med mage och nedre rygg i fokus. Avslutade med 10 min stretch. Efter gymmet gick jag förbi Paula och så drog vi till mig. Jag duschade snabbt och sedan gick vi till ica där jag införskaffade mig två stora kassar mat. Armarna höll på att gå av påvägen hem. Väl hemma kastade jag i mig middag och sedan gick jag ut på en 54 min lång powerwalk med Angelica. 6,19 km och brände 506 kalorier. När jag kom hem så kom Adam över. Vi kollade PH och myste resten av kvällen. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: louize

Söta skor. Vart är dom köpta? :)

Svar: Det är nike free run så de finns att köpa lite överallt. Bland annat på footway.se och sportamore.se :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback