Helgens bravader

Det här är första sommaren någonsin som jag jobbar i princip varje dag. Det är otroligt utmattande att bara vara ledig en helg i månaden och jobba till sena kvällar. Men trots allt jobb så hinner jag göra en massa trevligt. I fredags (min enda lediga dag förra veckan) drog jag till Görväln med Paula och Therese och tog mitt första dopp. På kvällen dracks det vinbål på Therese balkong. 
 
 
 
 
Efter jobbet på lördagen åkte jag in med två underbara kollegor till Friday's i Kungsan. Vi drack kannor med underbara drinkar och hade sällskap av Amandas pojkvän och hans polare. Sedan rörde jag och Shin oss mot Garbo där vi träffade Mathias och Lucas. Vid stängning åkte vi tillbaka till stan och röjde. Var hemma vid sex på morgonen så det var ju inte lätt att jobba igår. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback