Lediga sommardagar

Igår blev det inte mkt sol då molnen täckte himlen till stor del. Så åkte in till Kista galleria med Paula följt av Natali. Vi kollade runt lite och jag hittade ett nytt träningslinne och träningshorts från Adidas. Blev en varsin frozen yoghurt glass också innan shoppingen fortsatte. När vi kände oss klara åkte Paula hem och jag och Natali käkade middag på Tasty's. Efter middagen fixade jag hennes fransar och efter henne kom Viola och fixade sina. När jag var klar med allt så hämtade Adam upp mig. Vi satt på hans baksida med hans bror och några vänner och drack öl och rökte vattenpipa. En mysig kväll.
 
 
 
 
 
Idag vaknade jag hos Adam efter en lång sovmorgon. Vi drog till Ica och köpte lite gott sedan bar det av till Görväln för lite sol och bad. Vi hann stanna i 40 minuter innan han var tvungen att ta sig till jobbet. Då solade jag i min trädgård resten av dagen. Blev en till tur till ica med Paula och nu ska jag strax möta upp Charlie som är på besök. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback