Senaste

Äntligen ledig igen, underbart. Jaha sen sist då. Var ledig förra onsdagen och åkte och köpte lite prylar i outlet med Paula. Nedan finner ni mina tre nya favoriter. Sedan har jag jobbat på som vanligt, myst med Adam varje kväll och haft en frans-kund. På fredagen efter jobbet drog jag och Shin till mp, en riktigt galen kväll med lite för mycket av det roliga. Hamnade i säng vid fem och skulle börja jobbet 9.45, men försov mig. Väl på jobbet var jag riktigt bakis men det gick hyfsat bra ändå. Efter jobbet blev det födelsedagsfest för Jessica. En tidigare kväll för mig då jag inte mådde så jätte bra. Jobbade även söndag med en paus för bakis-mat med underbara kollegorna. Ciao<3
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback