Ny tatuering

Idag hade jag en bokad tid hos Jacob på Lifestyle Tattoo. Sara gjorde mig sällskap. Hade skickat en egen skiss och lite exempel bilder som Jacob sedan gjorde om. Ville att drömfångaren skulle ha formen av ett hjärta då jag 1.ville att den skulle vara unik 2.bär stor kärlek inom mig 3. alltid velat ha ett hjärta intatuerat på något sätt. Den andra unika grejen var att jag ville ha en not hängandes bland fjädrarna för att jag älskar musik. Tatueringen tog ca tre timmar och gjorde så satans ont. Ibland kändes det bara obehagligt men vissa stunder gjorde det så ont att lite fula ord rann ur munnen från och till. Men det var så värt det, är riktigt jävla nöjd. Ciao<3

 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback