Avicii

Under torsdags kvällen kom Adam över. Det blev några avsnitt av The walking dead innan vi somnade. Sedan var det fredag och dagen jag väntat på i flera månader. Mötte Malin i centrum vid halv tre tiden. Vi tog en tur på systemet och köpte med oss mat från Tasty's hem till mig. Sedan åt vi middag, fixade oss, förade och förberedde oss för kvällen. Vid sju-halv åtta åkte vi in till Tele 2 Arena. Vid nio var vi på plats på dansgolvet och Avicii konserten kunde börja. Och oj vilken kväll, oförglömlig. Det var verkligen så himla bra. Vi dansade non-stop och bara njöt av allt. När konserten var slut strax innan tolv satt vi och tog in allt medan vi väntade på att kön till garderoberna skulle minska. Tog tåget hem och när Malin hoppade av för att dra hem åkte jag och mötte upp Adam utanför MP. Blev en promenad hem till mig där vi åt lite nattmat innan vi sov. Ciao<3

 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback