Fika x2

Igår mådde jag inte alls bra på kvällen. Feber och huvudvärk plus att jag var extremt trött. Gick och la mig redan vid halv ett och lyckades sova till kvart över tio idag. Tror sömnen behövdes för mådde mycket bättre när jag vaknade. Men eftersom jag känner att ngt virus är på gång så valde jag att inte gymma. Istället mötte jag upp Lisa på Wayne's och tog en latte. Där satt vi och snackade ett par timmar sedan gick vi runt lite i centrum och slutade med att vi satte oss på Tasty's där det blev ännu en latte och även en morotskaka. Vid sex tiden kände vi att det räckte för dagen så då åkte jag hem till mig. Har precis ätit middag och ska försöka gå en powerwalk nu ikväll då jag mår bättre nu. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback