Firade farfar som fyller 80 år

I lördags åkte jag, min bror och pappa till Uppsala för att fira farfar som fyller 80 år. Pappa körde som en dåre dit så blev åksjuk under vägen. Som tur var släppte det när vi kom fram. Det bjöds på en riktigt god buffé och jag åt så att magen nästan sprack. Efter maten uppvaktade vi farfar med presenter. Sedan fick jag åka till stationen för att lämna av min pappas faster och hennes man. Körde alltså på nyktert under kvällen. Strax efter elva åkte vi hem, jag körde. Gillar inte streckan mellan Uppsala och oss där det inte finns någon belysning men det gick jätte bra. Hamnade i säng vid ett och förberedde mig för 5,5 timmes sömn. Ciao<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback