Helgen

I fredags efter träningspasset så kom Paula över på kvällen. Hon åt middag med mig och min pappa, hemlagad pizza. När hon drog hem kom Natali över. Vi satt och förade och roade oss och fick besök av min bror. Sedan åkte vi tre in till stan där vi mötte upp Adam och hans vänner. Det tog ett tag innan vi bestämde oss för vart vi skulle dra. Adams vänner drog till ett ställe medans vi gick till ett annat. Första stället kom vi inte in på för att Adam inte har åldern inne (lol). Så vi drog till ett ställe ingen av oss varit på förr. Ett riktigt b-ställe och vi ångrade oss så fort vi klev innanför dörrarna. Men efter ett antal öl så blev kvällen räddad och vi hade riktigt kul. Blev lite för mycket av det goda för min del. Hemvägen var kaos men väldigt rolig. Jag och Adam var hemma hos mig vid fem tiden och däckade direkt.
 
 
På lördagen vaknade jag vid elva (kunde inte sova av ngn anledning) och Adam vaknade halv två och vi mådde skit. Vi var riktigt bakis och ingen orkade göra någonting. Så det blev en runda på Ica för att köpa lite mat sedan låg vi däckade hos mig hela dagen och kvällen. En tupplur då och då och mello på kvällen. Ingen höjdare lördag så att säga.
 
 
Idag mådde vi bättre. Vi gick upp i tid och var glada över det fina vädret. Efter frukosten gick vi förbi Ica sedan mötte vi Therese och Arses en stund ute och satt och snackade innan vi drog hem till min bror. Vi hjälpte honom att tömma ett rum på möbler sedan promenerade vi hem till mig igen. Så tog vi bilen och åkte till Pizzeria Jet där vi åt middag. När vi hade ätit klart skjutsade jag hem honom och sedan åkte jag hem. Ciao<3
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback