Lunch på Tasty's

Idag vaknade jag återigen upp av att solen sken in, bästa känslan. Fixade mig direkt och åkte till centrum där jag mötte upp Therese, hennes mamma och Balder. Vi drog till Tasty's där jag åt en god pompei till frukost/lunch. Det är så himla god mat där så har ni inte testat innan så måste ni åka dit, ligger i Jakobsbergscentrum. Efter lunchen kollade vi runt lite och jag lyckades köpa på mig ett par skor, så där gick det shoppingförbudet. Till mitt försvar så behövde jag verkligen ett par såna skor och de var på rea, nu har jag skor så jag klarar mig på ett tag. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: louize

Spännande. Vad var det för skor? :)

Svar: Kan lägga upp en bild imorgon :)
Isabelle Bongcam

Postat av: Becca

Jag gör inga bloglovin/länk byten.

2014-03-19 @ 22:37:43
Postat av: Becca

Fahk yeah Tastys!

Svar: Hahahahaha!
Isabelle Bongcam

2014-03-19 @ 22:38:50
URL: http://spacerist.tumblr.com

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback