Min födelsedag

Jag började min födelsedag med ett mag&ryggpass på gymmet. Körde effektivt utan pauser i 35 minuter och avslutade med 5 minuter stretch. Mer än så hann jag inte, men det tog vill jag lova.
 
 
 
Efter gymmet snabbade jag mig hem, tog en dusch och slängde i mig en lunch sedan bar det iväg igen för en arbetsintervju. Efter den åkte jag hem till Therese där jag hängde en stund innan vi drog ner till Kina restaurangen för lite sushi till middag. En perfekt födelsedagsmiddag.
 
 
Efter middagen drog vi hem till mig. Dit kom även Angelica och Paula. Angelica hade bakat och fixat så vi satt och fikade en stund och sedan spelade vi ett roligt spel. När de drog hem så kom Adam över och vi kollade på The walking dead och myste. En perfekt födelsedag.
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback