My weekend

Vid sju tiden på fredagen mötte jag upp Adam och min bror på Ica. Vi köpte ingredienser till mat och drog hem till min bror där vi lagade mat tillsammans. Blev kött, potatisgratäng och champinjoner. Sedan åt vi framför filmen Youth in Revolt. Jag och Adam stannade hos min bror till strax efter tolv sedan drog vi hem till mig och hängde istället.
 
 
På lördagen gick vi till Ica efter att vi vaknat där vi åt frukost på cafét. Sedan åkte vi vidare hem till Adam där även Jossan var. Vi kollade på filmen Push, men mitt i filmen somnade Adam. Vid sex tiden började han fixa sig för en middag och jag låg och slöade framför tv'n. När de åkte till middagen fick jag skjuts till Ica där jag mötte Therese. Vi köpte med oss chips och drog till henne där det bjöds på våfflor till middag. Sedan satt vi och myste framför tv'n hela kvällen med hennes mamma och Balder. Vi hann med två filmer. Den första var 12 years a slave och den andra var Återträffen. Sedan kollade jag och Therese på serien Breaking the faith som är sjukt spännande. Vid tre tiden på natten drog jag hem.
 
 
På söndagen började jag dagen med att städa och dona med en massa här hemma. Sedan drog jag hem till Therese. Vi drog till Grillen och köpte med oss mat som vi åt hos henne. Vi kollade på serien Breaking the faith och sedan blev det filmen Mig äger ingen. Vid tolv tiden drog jag hem. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback