Påbörjat utbildningen som fransstylist

Igår ringde alarmet halv sju på morgonen. Jag åt frukost och fixade mig, fyllde en take-away mugg med kaffe och åkte mot Bromma för att börja min nya utbildning. Väl där var alla super trevliga, speciellt mina handledare. Vi började med teori sedan fikade vi en stund innan vi fortsatte med teorin tills lunch. På lunchen drog vi till en japansk restaurang där vi åt, för min del blev det sushi. Efter lunchen fick vi se en demonstration och sedan började vi med att öva på en docka. Det var riktigt pilligt och svårt men väldigt kul. Vid fyra kom våra modeller, min var Therese som ställde upp som första offer. Jag höll väl på ungefär 2,5 timme och blev inte klar innan det var dags att avsluta. Men det hade våra handledare redan sagt att det skulle vi inte hinna första gången. Men är ändå nöjd med att det blev stor skillnad. Så under veckan tänkte jag göra klart på Therese innan jag tar emot andra kunder. Efter skolan åkte vi iaf hem till Therese där jag hängde resten av kvällen. Ciao<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser jättefint ut!! :D

Svar: Tack :D
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback