Seg onsdag

Igår kväll kom Adam över. Vi kollade på tv och myste. Innan vi gick och la oss fick jag massage på benet som jag haft så ont i. Idag vaknade vi strax innan klockan två, båda var irriterade över att vi vaknade så sent. Plus att jag hade/har GROV träningsvärk i benen och rumpan. Han åkte hem strax inna fyra och jag började fixa med lite saker här hemma. Vid sju tiden åt jag en super god sallad till middag, njöt av varenda tugga. I salladen hade jag:
 
En plommon tomat
En bit gurka utan skal
En morot
Bladspenat
Ost
Quornbitar (stekta i salt och kött&grill krydda)
 
Hackade bara allting och blandade med rhode island dressing, så sjukt gott. Man kan ju ha i vilka grönsaker man vill och ta kyckling istället för qourn. Men det måste nästan prövas, en favorit sallad. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback