Träningen igår och idag

Igår tog jag mig till gymmet senare än vanligt men som tur var så var det inte så mycket folk. Började med 25 minuter kondition. Först 5 minuter på crossen, sedan hängde den sig så kunde inte köra mer på den. Så körde 15 minuter på bandet då jag gick fort i 15 minuter och sedan körde jag en annan cross i 5 minuter till. Efter konditionen blev det 50 minuter styrka för ben och rumpa, satan vad det kändes. Avslutade med 10 minuter stretch.
   Idag började jag gym-passet med 15 minuter på crossen som uppvärming. Sedan en timmes styrka. Biceps, triceps, axlar och bröst. Mötte även Mathilda så vi höll varandra sällskap under träningen. Avslutade med 10 minuter stretch.
   Efter maten hemma drog jag ut på en powerwalk med Angelica. Vi gick så fort vi kunde i detta slask-väder. Lite svårt när man bara halkade omkring. Men man får tänka positivt, man spänner ju fler muskler i kroppen för att inte ramla. Vi gick 6,30 km på 57 minuter och brände 505 kalorier. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback