Vår väder

Vilken underbart härlig dag. Var på super bra humör på morgonen och bestämde mig för att träna senare så att jag kunde njuta av vädret istället. Så jag mötte upp Adam i Viksjö centrum. Vi köpte lite mat och nödvändigheter till min bror som ligger hemma och är sjuk. Vi lämnade det hos honom sedan promenerade vi i det fina vädret hem till mig. Väl hos mig fick jag hjälp att uppdatera mitt CV och så hann vi med lite mys också. När han åkte hem tog jag samma buss och hoppade av vid Ica för att handla mat hem till mig. När jag kom hem var klockan för mycket och jag fick med ångesten i magen inse att jag inte hann träna ikväll. Under kvällen har jag i alla fall suttit och donat med jobb och CV och nu tänkte jag se ett avsnitt av Pretty Little Liars. Ciao<3
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback