Söndag

Fick skjuts av Nick till jobbet igår och svängde förbi Tasty's för att köpa med mig en matlåda. Sedan jobbade jag 13.45-22.3o. Mitt sista kvälls-pass och även sista dagen med fadder. Efter jobbet hämtade Nick upp mig och vi åkte och hämtade upp Adam. Jag och Adam kollade film och myste innan vi la oss för att sova vid fyra. Idag är jag ledig så sov ut till elva och låg sedan och segade i sängen. Åt frukost med Adam sedan åkte han med Fredrik. Själv ska jag vänta tills Angelica slutar sedan försöka hinna träffa henne och Therese och handla innan jag ska ha en frans-kund. Ciao<3
 
 Mango&banan smoothie toppat med riven kokos och satsumas klyftor. 

Kommentarer
Postat av: Louize

Vad jobbar du med? :)

Svar: Svarade på det i din förra kommentar :)
Isabelle Bongcam


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback