Lång ledigt

I torsdags jobbade jag 10:5o-17.2o sedan gick jag på långhelg. Inte ofta jag har lediga helger och att nu även få en ledig fredag och sluta tidigt på torsdagen är lyx. På kvällen kom Adam över och så hade vi mys-kväll framför en film. Båda var lediga på fredagen så jag gjorde en brunch till frukost. När han åkte hem så kom Angelica över på en kopp kaffe och en massa ta-igen-snack. Var längesedan vi sågs så vi hade mycket att prata om. Tiden räckte inte till för vid fem drog hon hem och jag följde med Adams familj och handla innan vi åt middag på restaurangen Wild Chili. Efter maten blev det Idol hos de innan vi åkte hem till mig. Blev en till film kväll även då.
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback