Lördag

Igår efter jobbet åkte jag och käkade middag på en restaurang här i närheten med Adam och Fredrik. Var lite stressad över tiden eftersom jag skulle ut och klockan var rätt mycket men fick skjuts hem efter maten så att jag kunde fixa sminket och sedan fick jag skjuts hem till Shin, riktigt uppskattat. Vi tog tåget in till stan och East där vi inväntade Emma, Niklas och Dennis. Efter några riktigt goda drinkar där rörde vi oss vidare mot Hell's Kitchen där vi spenderade resten av natten. När klockan närmade sig fem på morgonen tog vi oss till donken. Efter att ha stått i kön i hundra år gav jag upp och köpte mig en macka på 7-eleven istället. Delade taxi hem med Shin like always och landade i säng strax efter sex.
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback