Sista lediga dagen

Filmen igår var bra men lite utdragen, längtar tills del 2 kommer. Hade dubbelsoffa med älsklingen vilket var riktigt mysigt men själva stolarna i biografen var hårdare än vanligt så bio i Vällingby blir det nog inte igen. Efter filmen åkte vi till mig så att jag kunde städa det sista innan visningen sedan åkte vi hem till Adam där vi sov.
   Adam åkte till jobbet tidigt på morgonen och jag låg kvar i sängen ett par timmar till. Deras hund kom och myste med mig hela morgonen tills det var dags att gå upp. Vid två åkte jag för att möta upp Malin. Längesedan vi sågs så vi tog igen en massa hos mig sedan drog vi och käkade sushi. När hon åkte hem mötte jag upp Adam. Vi har myst och kollat film även denna kväll och nu ligger han totaldäckad i sängen. Ska strax krypa ner bredvid honom så det blir en riktigt tidig kväll nu. Förhoppningsvis går vi upp tidigt och hinner göra något mysigt ihop innan vi båda ska jobba vid två. 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback