Update

Eftersom jag inte bloggat så mycket på senaste tiden så tänkte jag uppdatera om lite nytt som hänt/händer i mitt liv och även lite vad jag gjort senaste tiden.
 
* Var på Gotland med Adam och hälsade på min mamma och min syster med hennes familj. Var på medeltidsveckan, badade i stenbrott och myste tillsammans på stranden.
 
 
 
 
 
 
 
* Hade en dag på Grönalund med Shin, hennes syster och hennes kille - riktigt kul.
 
 
 
 
* Var och åkte crosscart med Adam, Fredrik och Klara. Det var kul enda tills jag fick en stor ler klick i ögat och inte kunde se någonting - satans ont gjorde det.
 
 
 
* Blev tillsammans med Adam officiellt den 28 Augusti.
 
 
* Letar efter en lägenhet då jag kommer behöva flytta från min underbara våning i villan när huset säljs i vinter.
 
* I början på nästa år blir jag storasyster (varit yngst hittills) till tvillingar.
 
* För tillfället så tar jag inte emot några franskunder då jag inte alls har tid nu när jag har mitt heltidsjobb på Ica's lager. Men förhoppningsvis kommer jag kunna ha kunder i framtiden.

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback