Första besöket hos syskonen

Idag började Adam jobba sent så på förmiddagen åkte vi hem till min pappa för att hälsa på mina småsyskon för första gången. Idag är de 1 vecka gamla, de var så otroligt små fortfarande. Mindre än vad jag trodde de skulle vara. Tur att de är två så att jag och Adam kunde hålla i en varsin, haha. Jag höll i Freddie, den yngsta. Hon har fått mest drag från pappa och liknar därför mig som liten. Hon låg och sov i min famn under hela besöket och det var en sån mysig känsla. Adam höll i Teddie som var vaken lite då och då. Så han fick mata henne med bröstmjölk i flaska. Vi hann inte vara där så länge eftersom Adam skulle jobba. Men vi planerar ett till besök inom snar framtid och då stannar vi förhoppningsvis längre. Mina små sötnosar.
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback