Hej 2015

Har verkligen ingen tid för bloggen i nuläget och kommer nog inte ha det de närmaste veckorna. Får uppdatera mer när jag har tid, just nu ägnas min lediga tid åt flytten. Firade i alla fall nyår med min underbara pojkvän. Vi började med att äta en tre-rätters middag bara vi två hos mig, jag stod för förrätt&efterrätt och han stod för varmrätten. Efter maten tog vi oss vidare till en kompis till Adam i närheten där vi körde lite drinklekar. Vid 12-slaget tog vi oss till en backe där vi sköt raketer. Sedan åkte några av oss vidare till en annan fest. Shin mötte upp oss vid bussen och på festen träffade vi Lucas och Mathias. Det var en rolig kväll som slutade i kaos. Väl hos mig somnade jag med sminket på.
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback