Klar med flytten

Idag vaknade jag efter en lång sovmorgon utan att ha bråttom för att fixa med flytten, nu är det äntligen klart. Började morgonen med att bjuda älsklingen på frukost. Sedan slappade vi på dagen och fixade lite i lägenheten. På eftermiddagen åkte vi först över till hans mamma för att fixa med några av mina möbler där. Sedan tog vi en sväng förbi det gamla huset för att kolla läget. När vi kom tillbaka till lägenheten så gjorde jag middag åt oss innan Adam skulle jobba ett par timmar. När han åkte till jobbet så passade jag på att baka cakepops. När han kom hem igen myste vi och kollade film med massa tända ljus i lägenheten. Skönt att ha en lugn dag utan stress.
 
 
 
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback