Nya skor och sushi

Igår låg jag hemma hela dagen och var otroligt bakis. Har inte haft en bakis dag på länge utan att jag har jobbat så att få ligga hemma i soffan hela dagen var guld värt.
   Idag åkte jag en sväng förbi jakan för att fylla på smink förrådet. Sedan mötte jag upp Shin för att åka till Outletbutiken på Gärdet. Fyndade sjukt snygga klackar som jag endast betalade 50kr för. Bättre än så blir det ju inte. När vi kände oss klara åkte vi in till stan. Blev en sushirulle mitt i allt, hur gott som helst och en rolig ny idé. Sedan drog vi till Tacobar där vi åt en riktig lunch. Blev en massa prat om allt och ingenting precis som vanligt med denna underbara brud.
 



Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback