Nu är den min!

Den här dagen var skön. Började elva med naturkunskap och vi hade test, det gick väl sådär. Svarade iallfall på allt. Sedan blev det tre potatisbullar och efter det fick jag min kamera som jag ska fota med. Drog till centrum och köpte jeans kjolen som sitter så tajt att man knappt kan andas för 400 kr. Alla tycker att det är för mkt pengar för en kjol, men har velat ha den sålänge och älskar den :/. Här kan ni se den och läsa om första gången jag ville ha den. Köpte tortellini också sedan drog jag hem. Hade mensverk och det regnade så kände mig jätte irriterad. Skön o bara komma hem o lägga sig i sängen. Nick kom efter ett tag och sedan lagade jag maten. Den var god men det blev inte så mycket.

Efter maten drog jag ut till träffen i viksjö och mötte gabbi + jennie. Vi snackade och kollade tv sedan kom jonna och berättade om sin omogna pojkvän/ex. Men kvällen var iaf rolig. Drog hem lite över nio, det blev snabba steg ( or not ) men ville se klart CSI. Efter det duschade jag och har bara suttit vid datorn sedan dess. Ska smörja in mig med dove och måla naglarna också.

Imorgon är det utvecklingssamtal med mami och mentor linda tjugo över tio. Efter det ska jag och malin fota. Ciao<3




Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Skumt :o



Kjolen var skitsnygg! :D


♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback