Klippning och massage

Igår var jag super trött under dagen och gjorde ingenting, somnade en stund innan middagen. Efter maten drog jag och mötte Angelica i Viksjö. Vi tog en promenad innan vi gick hem till Paula och Mathias där även Therese och hennes syster var. Där klippte Paula mitt hår, bara topparna som var slitna. Har ju varken klippt eller färgat mitt hår på 9,5 månad. Sist var hos frisören, för att se hur det blev då klicka här. Så det har ju blivit mycket längre och all färg har ju typ försvunnit så nu har jag nästan min naturliga i hela håret. Efter klippningen gav Mathias mig ryggmassage på deras massagebänk med olja och allt. Fy satan vad skönt det var. Var en mysig kväll och var hemma hos Nick strax efter ett. Ciao<3


Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback