God morgon

Igår tänkte jag bara på utbildningar och jobb hela dagen. Kom in på en utbildning som börjar i slutet av mars, can't wait. Så planerade inför den och sökte massa jobb. Behöver ett jobb att ha under tiden jag pluggar och även ett jobb när jag är klar. Men har många idéer och det kommer krävas mycket från mig, men det är det värt. Just nu är jag riktigt taggad på allt.
   Idag vaknade jag vid tio, överlycklig över att solen skiner. Vädret påverkar hur jag känner enormt mycket. Har precis tryckt i mig mina goda proteinpannkakor. Orkade dock inte äta upp allt men det var verkligen gott. Hade blåbär, hallon, vaniljkesella och riven kokos som topping. 
   Nu ska jag fixa mig och ev. gå förbi ett ställe för att lämna in mitt cv innan jag drar till gymmet. Har fortfarande grov träningsvärk i benen och rumpan så kan knappt gå. Hoppas det går över till helgen. Ciao<3
 
 

Kommentarer

♥ Kommentera:

♥ Namn:
♥ Kom ihåg mig!

♥ Din email (bara jag ser den):

♥ Din blogg:

♥ Kommentera här:

Trackback